سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارواش بخار

دستگاهای کارواش نانو بخار در حال حاضر جدیدترینوسیله ی شستشو یا ماشین شست وشو و نظافت  محسوب می شود. ودارای مزیت های  برتری نسبت به سایر دستگاهای کارواش و شست وشو می باشد . با در نظر گرفتن مزایای و برتر یت های آن نسبت به سایر روش هاس شست وشو  امروزه از سایر روش ها در صنعت به سرعت پیشه گرفتع است . اگر همچنان از روش سنتی برای شستشوی خودرو و سطوح  استفاده می کنید پیشنهاد ما تغییر سریع و استفاده از بخار بجای آب است. با جایگزینی سیستم بخار  مشاهده ی کاهش هزینه ها و مصرف سوخت و آ ب خواهید شد . 

 از اسم این  نوع کارواش می توان فهمید  عملکرد آن بر پایه بخار و بخارشویی  است یعنی بخار باعث از بین رفتن گلولای و کثیفی های روی سطوح می شود . 

کارواش بخار همان دیگ بخاریست که  آب داخل بویلر بخار صنعتی تحت فشار قرار گرفته و به نقطه جوش میرسد و تولید بخار صورت می گیرد. 

بخار تولید شده در خروجی به حالت سه سه نوع ظاهر میشود : 

بخار خشک 

بخار مرطوب 

بخار آبداغ 

که با استفاده از شیلنگ و لانس های دو کاره ی  مخصوص بخار آن را روی سطوح مورد نظر استفاده کرد . 

که کاربران تنها با خرید یک دستگاه کارواش نانو بخار هم می توان روشویی . زیرشویی . داخل شویی . صفرشویی و قطعه شویی . میکروب زدایی و.. را بدون کوچک ترین آسیب رسانی به عمل رساند . 

این نوع کارواش های نانو بخار به شدت در مصرف آب و سوخت را به حداقل می رساند و با این روال هزنیه ها را کاهش می دهد . 

این نوع دستگاهای کارواش های نانو بخار به هیچ وجه به سطوح شست وشو داده شده آسیبی نمی رساند زیرا که تمامی دستگاها مطابق با نقشه ی اداره ی استاندارد بوده و به طوری طراحی شده است تحت بالاترین فشاره کاری نیز به بدنه و صندلی ها آسیب نمی رساند . 

 کیفیت شستشو در کارواش بخار نسبت به سایرروش های کارواش بالا بوده و علاوه بر زدودن کثیفی های سطوح خط و خش های سطحی را از بین برده و خاصیت براق کنندگی فوق العاده ای را دارد و همچنین سطح تمیزی با ماندگاری بالایی خواهد داشت .